Jaarverslag 2019

Ons jaarverslag van 2019 staat op de website. Hierin lees je alles over de activiteiten van het DES Centrum in het afgelopen jaar.

Eén van de hoogtepunten was voor ons de DES-dag op 15 juni. Er waren informatieve en bijzondere presentaties en natuurlijk fijne ontmoetingen en gesprekken met DES-betrokkenen. Kort na deze bijeenkomst konden wij weer een folder toevoegen aan ons nieuwe informatiemateriaal. Deze heeft de titel "DES, wat betekent dat voor jou?" en gaat helemaal over onderzoek naar gevolgen van DES voor de derde generatie.

Het hele jaar is er hard gewerkt aan de nieuwe website, die we in december konden lanceren. We zijn heel blij met het resultaat en krijgen daar van jullie ook enthousiaste reacties op.

Verder stonden we in 2019 weer met veel plezier op het congres voor doktersassistenten. En natuurlijk hebben we ook in 2019 weer volop vragen van jullie kunnen beantwoorden, zowel via mail als via de telefoon.

Wil je meer weten? Lees dan hier verder.